ריכוז משימות - תוצאות חיפוש

ניהול משימות ומעקב ביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן. מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהקצותה בעבור עצמו או עובד אחר. לכל עובד מופיעה רשימה של משימות לביצוע עליהן הוא אחראי וכשמגיע זמן ביצוע המשימה,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

גירסה 3.8

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי במיוחד, יכולת ניתוח תשובות בסמס, אוטומציות מורכבות, ופתרון למשתמשים שעוזבים את העסק. החודש גם התחלנו לממש יכולות ERP של ניהול ספקים ומלאי אשר יושלמו בחודשים הקרובים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...

איך ליצור משימה כללית שאינה מבוססת על לקוח/הזמנה/פניה?

בתפריט הראשי נלחץ על משימות. בדף ריכוז משימות נלחץ על הכפתור . בחלונית "הוספת משימה" שנפתחה נמלא את פרטי המשימה ונלחץ על שמור.